Všeobecné obchodní podmínky

Prodávající:

Matrachello sro
Adresa: Prostejovská 107, 080 01 Prešov
IČO: 51 429 152 DIČ: 2120763788
DIČ: SK2120763788
Číslo účtu : 5437926001/5600
56 00 01

Kupující je osoba (společnost), která si vybrala a zaplatila za služby nebo zboží na webové stránce www.matrachello.cz .
Nákup zboží prostřednictvím našeho e-shopu mohou uskutečnit právnické i fyzické osoby, za předpokladu dodržení níže uvedených obchodních podmínek. 

Ochrana a zpracování osobních údajů

Objednávka

1. Spotřebitel objednává výrobky a služby prodávajícího prostřednictvím obchodního systému na www.matrachello.cz písemnou formou: e-mailem, včetně objednávky prostřednictvím e-shopu. Takto provedená objednávka se považuje za závaznou a je v souladu se zákonem č.j. 102/2014 Zz ve znění pozdějších změn a předpisů chápána, jako smlouva uzavíraná na dálku.

2. Při každé objednávce musí spotřebitel uvést jméno a příjmení, poštovní-doručovací a fakturační adresu, telefonní číslo, e-mail, právnická osoba, podnikatel i IČO, DIČ, DIČ. Dále je nutno uvést název zboží, popis zboží, počet kusů, datum objednávky (objednávka prostřednictvím e-shopu tyto podmínky splňuje automaticky). Tyto údaje budou ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů č.j. 428/2002 Zz použity pouze v rámci obchodního vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem a nebudou poskytnuty třetí osobě (s výjimkou osoby zajišťující přepravu zboží nebo smluvní kurýrní služby).

3. Po doručení objednávky bude tato objednávka zaevidována v systému prodávajícího a tak vzniká obchodní vztah mezi prodávajícím a spotřebitelem. Nejpozději do 24 hodin ( v pracovní dny) se prodávající zkontaktuje se spotřebitelem. Potvrdí objednávku, způsob dopravy a oznámí možnou dodací dobu nebo termín odběru, konečnou cenu a způsob úhrady. Od tohoto termínu je objednávka pro spotřebitele závazná. Po potvrzení objednávky Vám garantujeme výši ceny za výrobek.  

4. Spotřebitel má právo stornovat objednávku bez poplatku do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Ve smyslu ustanovení § 7 zákona O ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji (zákon č. 102/2014 Sb. z.) má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě 14 dní doručený dopis o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Toto právo má kupující iv případě, že si zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího.

I. Dodací lhůty

1. Po obdržení objednávky Vám bude zboží doručeno v co nejkratším termínu. Objednávky přijaté o víkendech a svátcích jsou potvrzovány vždy následující pracovní den. Dodací lhůty jsou pro různé druhy produktů různé. Termín doručení nebo odběru zboží bude spotřebiteli oznámen při potvrzení objednávky.

2. Obecně je termín dodání nebo odběru zboží od 3 do 30 dnů od data potvrzení objednávky.

3. Ve velmi výjimečných případech, kdy některé druhy zboží nejsou skladem a nejsou k dispozici ani u výrobců a dovozců, může být dodací lhůta delší.

II. Cena, platební podmínky a přepravné

1. Cena produktu je stanovena ceníkem prodávajícího. Ceny uvedené v ceníku mohou podléhat změnám i bez předchozího ohlášení. Prodávající si vyhrazuje právo na změny cen a zboží v návaznosti na změny cen výrobců, dovozců a pod. Platná cena produktu bude vždy oznámena při potvrzení objednávky. Všechny ceny na webové stránce www.matrachello.cz jsou uvedeny v eurech as DPH, bez nákladů na dopravu pro dodání zboží.

2. Spotřebitel hradí platbu v hotovosti, převodem/vkladem na účet prodávajícího, prostřednictvím e-shopu přes platební bránu.

3. Výše ​​nákladů na dopravu bude spotřebiteli oznámena vždy při potvrzení objednávky, případně prodávající spotřebiteli doporučí levnější variantu dopravy.

III. Přebírání zboží

1. Spotřebitel se zavazuje převzít zboží v dohodnutém termínu na adrese uvedené v objednávce.

2. Při přebírání produktu je spotřebitel povinen zkontrolovat fyzickou neporušenost a kompletnost zásilky. Pokud je zásilka viditelně poškozena a zničena, spotřebitel je povinen bez převzetí zásilky ihned kontaktovat prodávajícího as přepravní společností sepsat Zápis o škodě na zásilce. Jakékoli pozdější reklamace na množství a fyzické porušení produktu nebudou akceptovány.

3. Spotřebitel nabývá vlastnická práva k produktům až uhrazením plné ceny a dalších peněžních částek dohodnutých v kupní smlouvě na dálku na účet prodávajícího.

4. Prodávající je oprávněn požadovat splnění závazků, zejména uhrazení ceny za produkty a služby, a to bez ohledu na to, že vlastnictví k produktu a služby ještě nepřešlo na spotřebitele.

5. Nebezpečí škody na produktech přechází na spotřebitele momentem převzetí spotřebitelem nebo jeho zmocněncem.

IV. Odstoupení od smlouvy

1. Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být uskutečněno písemnou formou, musí obsahovat všechny údaje sloužící k identifikaci produktu, spotřebitele a prodávajícího a musí být ve výše uvedené lhůtě doručeno spolu s produktem do sídla prodávajícího na náklady a odpovědnost spotřebitele. Náklady na vrácení produktu nese spotřebitel. Produkt nesmí být poškozen, používán, musí být v původním obalu a spolu s produktem musí spotřebitel předat všechny dokumenty týkající se předmětného produktu (návod k obsluze, záruční list, doklad o pořízení apod.), které obdržel při jeho koupi. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 odst. 1 obč. Z). Spotřebitel souhlasí a bere na vědomí, že písemnou formou se v tomto případě rozumí listina o odstoupení od kupní smlouvy podepsaná spotřebitelem. Produkt se nevrací na dobírku. Takto zaslaný produkt se nepřijímá a vrací zpět. Toto právo má kupující iv případě, že si zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího.

2. Po splnění výše uvedených podmínek budou peníze za vrácené zboží kupujícímu spotřebiteli vráceny nejpozději do 14 dnů od doručení zboží do sídla prodávajícího.

3. Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy, darovací smlouva ztrácí účinnost a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit is ním související poskytnuté dárky. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení kupujícího.

4. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku, jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je prodej produktu zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele nebo produktu určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele nebo produktu, který vzhledem k jeho vlastnostem nelze vrátit.

5. V případě akceptování požadavku spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy po lhůtě 14 kalendářních dnů, má prodávající právo požadovat úhradu vzniklých nákladů a smluvní finanční náhradu ve výši 50% z fakturované peněžní částky.

6. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku (odstoupit od smlouvy) nebo její část pokud:

a) produkt se nevyrábí nebo se přestal vyrábět

b) změnila se cena dodavatele produktu

c) vystavená cena produktu byla vadná

V. Záruka a servis

1. Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad. Konkrétní záruční a servisní podmínky jsou uvedeny v příslušných záručních listech vybraných produktů, které spotřebitel obdrží při koupi produktu.

2. Obecně, pokud v záručních listech není uvedeno jinak, je záruční doba pro plnění spotřebitelských smluv stanovena na minimálně 24 měsíců. Reklamovat lze pouze produkt zakoupený a zaplacený u prodávajícího. Při uplatnění reklamace je spotřebitel povinen doručit (pokud to charakter produktu umožňuje) reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškozený, v originálním balení, včetně manuálů, záručního listu, faktury nebo jiného dokladu o zaplacení produktu prodávajícímu. Při uplatnění reklamace se spotřebitel řídí pokyny uvedenými v záručním listu.

3. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k chybě došlo mechanickým poškozením výrobku, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách, neodbornou montáží, nedodržením příslušných norem ze strany spotřebitele nebo osoby, která spotřebiteli montáž prováděla nebo byl-li proveden zásah do výrobku jinou než oprávněnou osobou . Ze záruky jsou také vyjmuty chyby způsobené nesprávným zacházením.

4. V případě uplatňování reklamace se doporučuje spotřebiteli telefonicky oznámit prodávajícímu, že daný produkt vykazuje vadu a jakým způsobem se projevila. Na základě těchto informací se doporučí spotřebiteli další postup při vyřizování reklamace.

VI. Adresa orgánu dozoru

Orgán dozoru: Česká obchodní inspekce (SOI)

Inspektorát SOI pro Prešovský kraj
Obránců míru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
Tel. č.: 051/7721 597
fax. č.: 051/7721 596
e-mail: pr@soi.sk

VII. Závěrečná ustanovení

1. Prodávající si vyhrazuje právo na změny zboží a cen.

2. Spotřebitel prohlašuje, že před vyplněním nebo potvrzením objednávky se seznámil s těmito všeobecnými podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi v plné míře souhlasí.

3. Tyto všeobecné obchodní podmínky byly formulovány a stanoveny v dobré víře, za účelem splnění zákonných podmínek a úprav korektních obchodních vztahů mezi prodávajícím a spotřebitelem. Práva spotřebitele ve vztahu k prodávajícímu vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele č.j. č. 634/1992 Sb. ve znění pozdějších změn a předpisů a zákona o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji čj. 102/2014 Zz ve znění pozdějších změn a předpisů, zůstávají těmito podmínkami nedotčeny.

4. Prodávající a spotřebitel se dohodli, že plně uznávají komunikaci na dálku – telefonickou, elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu) a internetové sítě jako platnou a závaznou pro obě smluvní strany.

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost od 13.06.2019