Servisem rozumíme maximalizovanou vstřícnost při řešení nejrůznějších situací, které jsou zajisté organickou součástí každé práce. Naším úkolem je srozumitelně, dostupně a jasně vytvářet prostředí, které maximalizuje péči o zákazníka ve všech odděleních naší společnosti.

Neustále implementujeme nové nástroje, které v konečném důsledku umožňují našim zákazníkům snadný a srozumitelný nákup.

CRM – customer relationship managment, tedy systémy sloužící k vytváření a posilování vztahů se zákazníky. Díky tomuto nástroji je náš zákazník po přihlášení do svého konta informován o celém procesu své objednávky.

EXPOZICE – úkolem kamenné prodejny či showroomu, jak ji vidíme my, je umožnit klientům živě poznat produkty a možnosti, které nabízíme. Pečujeme, aby byla všechna naše prodejní místa vybavena kompletními pomůckami, vzorníky pro snazší prezentaci našich bohatých možností výroby na míru.

INTERNETOVÝ OBCHOD – náš internetový obchod využívá nejmodernějších nástrojů prezentace usnadňujících orientaci na stránce – filtrování produktů, porovnávání parametrů produktů, konkretizované formuláře pro nacenění, jednoduchý formulář pro reklamaci, podrobné popisy produktů, bohatou databázi fotografií produktů…

ZÁRUČNÍ SERVIS


Servis v rámci záruční doby provádíme v co nejkratším čase. Pro nahlášení vady produktu je nutné, aby zákazník vyplnil reklamační formulář na naší webové stránce.
Předmět nahlášení vady produktu je následně posuzován pracovištěm reklamačního úseku, dále zpracován přípravou našich montérů na servisní výjezd.

POZÁRUČNÍ SERVIS

I po uplynutí záruční doby chceme, aby náš zákazník pociťoval plnohodnotnou péči o zakoupený produkt. V tomto smyslu umožňujeme výměnu, opravu nebo úpravu dílů, za co nejekonomičtější částku. Neváhejte proto využít i náš pozáruční servis.

SPECIÁLNÍ SERVIS

I mimo základní rámec naší práce chceme zákazníkům pomoci s nejrůznějšími úkoly, které podléhají individuálnímu nacenění služby.

– prohlídka interiéru za účelem vyjasnění technických možností
– odvoz staré postele / matrace (s omezením)
– řešení elektroinstalace odborným technikem v případě osazování vypínačů a zásuvek do čalouněných panelů (s omezením)
– speciální výjezd mimo pracovní hodiny